• شیراز بلوار پاسداران نبش خیابان جهان آرا ساختمان یلدا (طبقه 4 واحد 3)
  • info@Khalifehlawyer.ir

وکیل تنظیم قرارداد در شیراز

وکیل تنظیم قرارداد در شیراز

بهترین وکیل تنظیم قرارداد در شیراز

مشاوره با یک وکیل زبده برای کمک به شما در تنظیم و عقد قراردادها تنها یک امر رسمی محسوب نمی شود، بلکه راهی برای محافظت از کسب و کار شما و جلوگیری از اشتباهات قانونی است که اغلب هزینه های سنگینی در پی خواهند داشت.

در برخی از موارد، کارآفرینان ممکن است تمایلی نداشته باشند که از وکیل برای مشاوره در مورد تنظیم قراردادهای کاری خود کمک بگیرند، حتی زمانی که به خوبی می دانند احتمالاً باید این کار را انجام دهند.

با این وجود، بدون کمک یک وکیل تنظیم قرارداد که با کلیه قوانین حقوقی کشور آشناست، قراردادها، یا فقدان آنها، می تواند عواقب جدی برای مالکان کسب و کارها در پی داشته باشد. در بسیاری از موارد مشاهده شده است که بیزینسمن یا بیزینسوُمِن های بسیاری به علت ناآگاهی از شروط و تبصره های قانونی برای عقد قرارداد با افراد مختلف، بسیار بیشتر از آنچه باید هزینه بپردازند، حق مالکیت با ارزش خود را از دست داده و یا خود را در معرض خطرات تجاری و مالی غیرضروری و بسیار جدی، از جمله دعاوی پرهزینه، قرار داداند.

در صورتی که از یک وکیل تنظیم قرارداد ماهر کمک بگیرید به شما خواهد گفت که عدم تنظیم و عقد قراردادی که نوشته نشده یا وجود ندارد می تواند بسیار گرانتر از پرداخت هزینه به یک وکیل برای انجام درست آن در وهله اول باشد.

در این راهنما علاوه بر معرفی بهترین وکیل عقد قرارداد در شیراز، برخی از مهمترین مواردی را توضیح دهیم که یک وکیل قرارداد با درایت می تواند به شما کمک کند تا قراردادهای کاری خود را به طور کاملا قانونی، تنظیم کنید و شرح خواهیم داد که چرا یک وکیل عقد قرارداد می تواند به شما کمک کند تا در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

بنابراین در صورتی که شما نیز برای عقد قراردادهای کاری به اطلاعات مفیدی نیاز دارید، این مقاله می تواند تا حدود بسیار زیادی نیاز شما را برطرف کنید، برای دریافت مشاوره می توانید با دفتر حقوقی غلامحسین خلیفه بهترین وکیل تنظیم قرارداد در شیراز تماس بگیرید.

در ابتدا، خلاصه ای از خدماتی که در دفتر حقوقی غلامحسین خلیفه دریافت خواهید کرد را می آوریم.

تنظیم قرارداد در شیراز

دفتر حقوقی غلامحسین خلیفه در شیراز

تنظیم و عقد قراردادهای کاری می تواند یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین مواردی حقوقی باشد. در چرخه تنظیم قرارداد، مرحله اول مرحله تدوین است. معمولا پیش نویس قرارداد یکی از حیاتی ترین عناصر این چرخه حیات به حساب می آید، زیرا در این مرحله پایه و اساس قرارداد تنظیم می شود که مابقی سند قراداد براساس  آن تنظیم می شود. از این روی، استفاده از دقت و وضوح هنگام تنظیم قرارداد بسیار ضروری است، زیرا این امر تضمین می کند که نیازهای همه طرف های درگیر برآورده خواهد شد. علاوه بر این، در صورتی که یک قرارداد به خوبی نوشته شده باشد می تواند لایه قوی تری از حمایت قانونی را در زمانی که درگیر یک معامله تجاری هستید، برایتان فراهم کند.

مانند سایر اسناد حقوقی، قرارداد باید از یک قالب اساسی پیروی کند. این قالب شامل چندین بخش کلیدی قرارداد است. اگرچه قراردادها شباهت هایی در اجزای خود دارند، اما سبک قراردادها بین صنایع مختلف، متفاوت است. بنابراین می توان گفت که میزان جزئیات و طول قرارداد نیز با توجه به معامله و پیچیدگی آن متفاوت خواهد بود.

در صورتی که با دفتر غلامحسین خلیفه بهترین وکیل تنظیم قرارداد در شیراز تماس بگیرید می توانید از خدمات مشاوره ای ایشان در تنظیم و عقد قراردادهای کاری خود بهره مند شوید. با این حال، یادآور می شوم که مشاوره و راهنمایی در تنظیم قراردادهای کاری یکی از ده ها خدماتی است که می توانید با مراجعه به دفتر حقوقی غلامحسین خلیفه دریافت کنید. در ادامه خدمات حقوقی دیگر ایشان را به طور مختصر خواهیم آورد.

وکیل-تنظیم-قرارداد-در-شیراز

برخی از مهمترین خدماتی که در دفتر وکالت غلامحسین خلیفه دریافت خواهید کرد به شرح زیر است:

  • وکالت در دعاوی خانوادگی از جمله مسائل و مشکلات در رابطه با طلاق، مهریه، حقوق و انحصار وراثت.
  • وکالت در کلیه امور مرتبط با دعاوی ملکی، نظیر اختلافات حقوقی املاک، تنظیم سند مالکیت، اجاره نامه ها، قولنامه ها، تصرف عدوانی و خلع ید در استان فارس.
  • وکالت در دعاوی اداری و حرفه ای، نظیر مسائل مرتبط با اختلافات سازمان های دولتی و غیر دولتی همچنین شهرداری شیراز.
  • وکالت در دعاوی بانکی و مالی، نظیر مسائل چک، سفته و اختلاس.
  • وکالت در انواع دعاوی کیفری، مانند مسائل مرتبط به کلاهبرداری، صدور چک، سرقت، جرائم مرتبط با مواد مخدر، تصادفات و غیره.

برای دریافت مشاوره در مورد تنظیم قرارداد یا هر یک از موارد بالا می توانید با دفتر حقوقی غلامحسین خلیفه بهترین وکیل در شیراز تماس بگیرید.

در ادامه راهنما برخی از مزایای دریافت مشاوره از یک وکیل تنظیم قرارداد که به شما در صرفه جویی در هزینه وکلا کمک می کند را برخواهیم شمرد.

اجرای آسان تر قراردادهای نوشته یا بررسی شده توسط وکیل قرارداد در دادگاه

نکته اصلی یک قرارداد این است که در صورتی که طرف مقابل از انجام کاری را که قرار است انجام دهد، سر باز می زند، می توانید آن را در دادگاه یا از طریق داوری به اجرا بگذارید. این در حالی است که قراردادی را که اغلب خود افراد می نویسند، به علت عدم آگاهی از مفاد قانونی قرادادهای تجاری قابل اجرا در دادگاه نخواهد بود. نکته ای که باید آن را در نظر بگیرید این است که اجرای توافقات شفاهی همواره از دشوارترین موارد حقوقی به حساب می آیند و به علت عدم وجاهت قانونی حتی برای برخی معاملات از درجه اعتبار ساقط هستند.

بنابراین در صورتی که قراردادهای کاری را، خود تنظیم می کنید، بهتر است این نکته را در نظر بگیرید که احتمال بسیار زیادی وجود دارد که خود را در  معرض خطر کنار گذاشتن شرایط کلیدی قرار خواهید داد که اغلب برای قابل اجرا شدن قرارداد بسیار ضروری هستند. معمولا، فرم قراردادی که در اینترنت پیدا می‌کنید ممکن است قدیمی باشند و یا قوانین مرتبط یا ویژگی‌ های تراکنش شما را در نظر نمی گیرند.

قراردادی که توسط یک وکیل نوشته یا بررسی شود کامل است

بهره مندی از خدمات یک وکیل تنظیم قرارداد درگیر در تهیه پیش نویس یا بررسی قرارداد می تواند به شما کمک کند از خطرات و اختلافات پرهزینه جلوگیری کنید.

وکلا آموزش دیده اند تا قراردادهایی بنویسند که به وضوح توضیح می دهد که هر یک از طرفین لازم است چه کاری انجام دهند و مشکلاتی را پیش بینی می کند که احتمال دارد، در طی فرآیند کار ایجاد شود. زمانی که وکلا قراردادهایی که افراد دیگر نوشته اند را ارزیابی می کنند، عبارات کلیدی را که ممکن است از قلم افتاده شده باشند را بررسی خواهند کرد و در صورت نیاز، بندهای اضافی را به آنها پیشنهاد می کنند.

خواه وکلای تنظیم قرارداد یک قرارداد را از همان ابتدا تنظیم کنند و تنها به بررسی آن بپردازند، قادرند یک قرارداد تجاری معمولی که به طور مطلوبی نوشته شده است را از میان سایر قرادادهای بی اعتبار به درستی تمیز دهند.

یک وکیل تنظیم قراداد زبده، همچنین توضیح خواهد داد که چنانچه یکی از طرفین، پایان معامله را متوقف نکند، چه اتفاقی خواهد افتاد. ممکن است شرایطی را که خارج از کنترل شماست، در نظر بگیرد و مسئولیت شما را محدود کند.

صرفه جویی در هزینه و برخورداری از شرایط بهتر قراداد

وکلا معمولا قراردادها را به گونه ای می نویسند که به نفع موکل خود باشد. یک وکیل با تجربه در صنعت شما می داند که شرایط قرارداد مرسوم چیست. همچنین می تواند در مورد شرایط قرارداد معمولی به شما مشاوره دهد یا یک قرارداد تجاری برایتان تنظیم کند که مرزها را به نفع شما جابجا نماید و به طور بالقوه هزاران ریال را برای شما پس انداز کند.

همواره به یاد داشته باشید که طرف دیگر قراداد نیز در حال تنظیم آن است، بنابراین باید انتظار داشته باشید که وکیل آنها نیز همین کار را انجام داده باشد. در این صورت، وکیل شما می تواند قرارداد را بررسی کند و در مورد شرایط معقول و همچنین یک استراتژی مذاکره به شما مشاوره دهد.

یک وکیل قراداد می داند که تجارت شما به کدام یک از قراردادهای استاندارد نیاز دارد

در صورتی که از یک وکیل قراداد خبره کمک بگیرید، می تواند کلیه قراردادهایی که برای محافظت از کسب و کار خود به آنها نیاز دارید را شناسایی کند. این قرادادها ممکن است شامل قراردادهای استخدامی، آیین نامه ها، شرایط و ضوابط، قراردادهای عدم افشا و تکالیف مالکیت معنوی باشد.

به عنوان مثال، ممکن است تصور کنید که تنها به یک توافق نامه عدم افشای ساده نیاز دارید تا از ارسال پست های فیس بوک در مورد محصول نرم افزاری شما توسط کارکنان جلوگیری شود. با این حال، هنگامی که با یک وکیل قراداد مشورت می‌ کنید، متوجه خواهید شد که این نرم‌ افزار به هیچ وجه متعلق به کسب‌ و کار شما نیست، زیرا سازنده آن قرارداد واگذاری مالکیت معنوی را امضا نکرده است. بنابراین، بدون آن قرارداد اضافی، ممکن است هرگز نتوانید سرمایه گذاران را جذب کنید یا محصول خود را به بازار عرضه نمایید.

از این روی، دریافت مشاوره حقوقی مناسب در مورد قراردادها می تواند برای موفقیت کسب و کارهای کوچک بسیار حیاتی باشد.

کلام آخر

در این راهنما با خدمات یک وکیل قرارداد آشنا شدید. در صورتی که به مشاوره و اطلاعات بیشتری در مورد تنظیم و عقد قراردادهای کاری نیاز دارید، پیشنهاد می کنم به دفتر حقوقی غلامحسین خلیفه، بهترین وکیل قرارداد در شیراز تماس بگیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با مدیریت