• شیراز بلوار پاسداران نبش خیابان جهان آرا ساختمان یلدا (طبقه 4 واحد 3)
  • info@Khalifehlawyer.ir

بهترین وکیل نقفه در شیراز

بهترین وکیل نقفه در شیراز

بهترین وکیل نقفه در شیراز

در بسیاری از موارد پرداخت نفقه توسط زوج ها به همسران خود صورت نمی گیرد. یکی از عواملی که می تواند زندگی زناشویی افراد را با چالش های جدی روبرو کند، مسائل مالی است. در این هنگام اغلب زنان با چالش های جدی برای دریافت نفقه خود مواجه می شوند. افرادی که از همان ابتدا، برای دریافت حقوق و نفقه خود با یک وکیل نفقه با تجربه مشورت می کنند و از مشاوره های او بهره می شوند، بسیار راحت تر می توانند نفقه و حقوق خود را دریافت کنند.

وکیل نفقه متحد شماست که با آگاهی از قوانین ازدواج و طلاق با درایت و دلسوزی از شما حمایت می کند و در هر مرحله از فرآیند رسیدگی به پرونده حقوقی، شما را راهنمایی می نماید.

در ادامه این راهنما توضیح خواهیم داد که نفقه چیست و چگونه می توانید آن را از همسر خود مطالبه کنید. همچنین بیان خواهیم کرد که برخورداری از یک وکیل نفقه چه مزایایی برای شما به همراه دارد. اما قبل از آن بهترین وکیل نفقه در شیراز را معرفی خواهیم کرد. در صورتی که پاسخ سوالات خود را در این مقاله نیافتید می توانید با دفتر وکالت غلام حسین خلیفه بهترین وکیل نفقه در شیراز تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی های ارزشمند ایشان بهره مند شوید.

تنظیم قرارداد در شیراز
تنظیم قرارداد در شیراز

غلامحسین خلیفه بهترین وکیل نفقه در شیراز

در صورتی که تصمیم دارید پرونده حقوقی خود را به سرعت و بدون ایجاد هیچ گونه چالشی به سرانجام برسانید، پیشنهاد می کنم از یک وکیل ماهر و با تجربه کمک بگیرید.

همان طور که در ابتدا نیز اشاره کردیم یکی از مهمترین چالش ها برای زوجین، مسائل مالی از جمله دریافت نفقه است، زیرا بسیاری از افراد حاضر نیستند به راحتی نفقه همسران خود را بپردازند. برخی از آنها به دلایل مختلف از جمله خشم و ناامیدی تصمیم می گیرند که از طریق نپرداختن نفقه به همسر خود، او را تحت فشار قرار دهند. بنابراین در صورتی که از قوانین مرتبط با ازدواج و نفقه آگاهی نداشته باشید، ممکن است با چالش های بسیار جدی مواجه شوید و آسیب ببینید.

غلام حسین خلیفه به عنوان بهترین وکیل نفقه در شیراز، از جمله وکلایی است که می تواند به شما کمک کند تا نفقه خود را به طور کاملا قانونی و بدور از اختلاف دریافت کنید.

ایشان با بهره گیری از دانش و مهارتی که در پیشبرد پرونده های حقوقی از جمله نفقه دارند، می توانند به راحتی به شما کمک کنند تا روند دادخواست خود را با آرامش بیشتری پیش ببرید و در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید حقوق خود را دریافت کنید. چنانچه در مورد نفقه سوالاتی در ذهن دارید پیشنهاد می کنم برای دریافت مشاوره با دفتر حقوقی غلام حسین خلیفه بهترین وکیل نفقه در شیراز تماس بگیرید.

علاوه بر دریافت مشاوره و راهنمایی های حقوقی مرتبط با نفقه، خدمات حقوقی دیگری نیز می توانید از دفتر وکالت غلام حسین خلیفه دریافت کنید. در ادامه برخی از مهمترین خدمات حقوقی که می توانید در دفتر حقوقی غلام حسین خلیفه دریافت کنید را خواهیم آورد.

بهترین-وکیل-نفقه-در-شیراز
بهترین-وکیل-نفقه-در-شیراز

سایر خدمات حقوقی و مشاوره ای در دفتر وکالت غلامحسین خلیفه

غلام حسین خلیفه یکی از بهترین وکلایی است که در شیراز فعالیت دارد. در دفتر حقوقی ایشان می توانید خدمات مشاوره ای زیر را دریافت کنید:

  • وکالت در کلیه امور مرتبط با دعاوی ملکی، نظیر اختلافات حقوقی املاک، تنظیم سند مالکیت، اجاره نامه ها، قولنامه ها، تصرف عدوانی و خلع ید در استان فارس.
  • وکالت در دعاوی خانوادگی از جمله مسائل و مشکلات در رابطه با طلاق، مهریه، حقوق و انحصار وراثت.
  • وکالت در دعاوی اداری و حرفه ای، نظیر مسائل مرتبط با اختلافات سازمان های دولتی و غیر دولتی همچنین شهرداری شیراز.
  • وکالت در دعاوی بانکی و مالی، نظیر مسائل چک، سفته و اختلاس.
  • وکالت در انواع دعاوی کیفری، مانند مسائل مرتبط به کلاهبرداری، صدور چک، سرقت، جرائم مرتبط با مواد مخدر، تصادفات و غیره.

اکنون در ادامه مقاله نفقه را توضیح خواهیم داد و بیان خواهیم کرد که از یک وکیل نفقه چه انتظاراتی باید داشته باشید.

نفقه چیست؟

به طور کلی، نفقه به کلیه هزینه های عادی زندگی زوجه اشاره دارد. این هزینه ها می تواند شامل غذا، پوشاک، لوازم ضروری زندگی و درمان به هنگام بیماری باشد. لازم به ذکر است که کلیه این هزینه ها بر ضمه زوج می باشد.

براساس قوانین مدنی جمهوری اسلامی کلیه موارد مذکور باید متناسب با جایگاه و شخصیت زوجه توسط زوج فراهم شود. معمولا  دادگاه مربوطه نفقه را با توجه به وضعیت مالی زوج تعیین می کند. نکته ای که در اینجا باید در نظر گرفت این است که در برخی موارد زوجه خود از تمکن مالی خوبی برخورداراست و از نظر مالی ممکن است به دریافت نفقه همسر خود نیازی نداشته باشد، اما این باعث نمی شود که زوج از پرداخت نفقه به همسر خود سرباز زند. بنابراین تاکید می کنم که نفقه از جمله مهمترین حقوق زوجه است که بر عهده ی زوج می باشد.

چگونه می توانید نفقه را از همسر خود مطالبه کنید

در صورتی که زوج از پرداخت نفقه به زوجه خودداری کند، او می تواند داداخواست خود را مبنی بر دریافت نفقه، یا خود و یا از طریق وکیل خود به دادگاه مربوطه تقدیم نماید.

در این هنگام قاضی پرونده، یک کارشناس حقوقی را مامور می کند که با توجه به دارایی ها و شغل همسر میزان نفقه را برای زوجه تعیین کند. پس از صدور رای دادگاه، زوج مکلف است که مبلغ تعیین شده به عنوان نفقه را به همسر خود پرداخت نماید.

در برخی از موارد مشاهده شده است که زوج به دلایل مختلف از پرداخت نفقه همسر خود سرباز می زند، در این هنگام زوجه می تواند با کمک وکیل نفقه حکم جلب او را بگیرد و کلیه دارایی های همسر خود را توقیف نماید.

بار دیگر یادآوری می کنم که میزان نفقه ای که کارشناس حقوقی دادگاه برای افراد تعیین می کند، نسبت به میزان دارایی و حرفه مرد اوست و میزان ثابت و تعیین شده ای برای نفقه وجود ندارد.

بهترین-وکیل-نفقه
بهترین-وکیل-نفقه

نکات مهم در مورد نفقه:

با توجه به قوانین مدنی کشور ایران، نفقه دارای شرایطی است که به شرح زیر است:

  • در عقد دائم نفقه زن کاملا بر عهده مرد است، اما در عقد موقت تنها در صورتی که این مورد جز شروط ضمن عقد باشد زن می تواند نفقه خود را از همسر خود مطالبه کند. این در حالی است که چنانچه به هنگام عقد این مورد جز شروط ضمن عقد نباشد، زن نمی تواند از همسر خود انتظار دریافت نفقه داشته باشد.
  • در صورتی که زوجه بدون عذر و دلیل موجه از وظایف زناشویی خود سرباز می زند، نمی تواند از همسر خود انتظار دریافت نفقه داشته باشد.
  • در صورتی که پس از تعیین نفقه توسط دادگاه و پس از سپری شدن 6 ماه از تاریخ آن، زوج همچنان از پرداخت نفقه به همسر خود امتناع کند، زوجه حق دارد، دادخواست طلاق خود را به دادگاه تقدیم کند.
  • چنانچه زوج وضعیت مالی خوبی نداشته باشد، پرداخت نفقه زوجه بر پرداخت نفقه فرزند یا فرزندان ارجحیت دارد.

مزایای برخورداری از وکیل نفقه

هنگامی که همسر شما از پرداخت نفقه به شما و فرزندان خود امتناع می کند، می توانید با کمک یک وکیل نفقه حقوق خود را دریافت کنید. در صورتی که از یک وکیل نفقه با تجربه برای دریافت حقوق خود کمک می گیرید، دیگر نیازی نیست که خود به طور مستقیم به دادگاه مراجعه نمایید.

از جمله مزایای دیگر بهره مندی از وکیل نفقه این است که فرآیند دادرسی پرونده شما با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. علاوه بر این، در صورتی که همسر شما پس از حکم دادگاه، همچنان حاضر به پرداخت نفقه شما نباشد، در این هنگام وکیل نفقه شما می تواند حکم جلب او را از دادگاه بگیرد.

کمک گرفتن از یک وکیل نفقه با تجربه و آگاه به مسائل ازدواج تضمین می کند که شما یک حرفه ای با دانش حقوقی عمیق در کنار خود خواهید داشت. قوانین ازدواج و دریافت نفقه می تواند پیچیده باشد. معمولا این قوانین بر اساس شرایط و موقعیت افراد متفاوت است، بنابراین آگاهی از این قوانین برای تصمیم گیری آگاهانه در طول فرآیند دادرسی بسیار مهم است.

آشفتگی های عاطفی ناشی از کشمکش های مرتبط با دریافت نفقه از همسر خود می تواند ذهن شما را تا حدود بسیار زیادی آشفته کند. این امر باعث می شود نتوانید در موقعیت های دشوار به طور شایسته ای تصمیم بگیرید. در این هنگام یک وکیل نفقه می تواند بر جنبه های حقوقی پرونده شما تمرکز کند و به شما اطمینان دهد که از منافع شما به طور کامل محافظت خواهد شد.

یک وکیل نفقه با تجربه گسترده در رسیدگی به پرونده هایی از این دست، به شما اطمینان می دهد که مراحل قانونی صحیح را دنبال خواهید کرد.

وکیل-نقفه-در-شیراز
وکیل-نقفه-در-شیراز

سخن پایانی

همانطور که اشاره کردیم بهره مندی از مشاوره های حقوقی یک وکیل نفقه ماهر می تواند روند رسیدگی به پرونده شما را بسیار ساده و راحت کند. در صورتی که برای دریافت نفقه و حقوق خود به راهنمایی ها و مشاوره  بهترین وکیل نفقه در شیراز نیاز دارید، پیشنهاد می کنم با دفتر حقوقی غلام حسین خلیفه در شیراز تماس بگیرید.

با کمک راهنمایی ها و مشاوره های ارزشمند ایشان می توانید به دور از بروز اختلافات جدی، نفقه و سایر حقوق خود را از همسر خود مطالبه کنید. 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با مدیریت