• شیراز بلوار پاسداران نبش خیابان جهان آرا ساختمان یلدا (طبقه 4 واحد 3)
  • info@Khalifehlawyer.ir

بهترین وکیل تغییر نام در شیراز

بهترین وکیل تغییر نام در شیراز

بهترین وکیل تغییر نام در شیراز

یک وکیل تغییر نام، یک حقوقدان حرفه ای است که می تواند به تغییر نام شما به صورت قانونی کمک کند زیرا شما از حمایت های ویژه ای در مورد هویت خود برخوردار هستید. برای مثال، می‌ توانید نامی را انتخاب کنید که مایلید آن را به عنوان هویت خود داشته باشید. برای انجام این کار تنها کافی است در مورد نام و هویت جدید خود تصمیم بگیرید و با کمک یک وکیل تغییر نام، آن را از نظر قانونی تغییر دهید.

در صورتی که به هر دلیلی مایلید نام خود را تغییر دهید، لازم است که این کار را کاملا به طور قانونی انجام دهید، زیرا در غیر این صورت، ممکن است با چالش های کاملا جدی روبرو شوید، و گاهی اوقات امنیت خود را به خطر بیاندازید. در صورتی که از یک وکیل تضمینی تغییر نام کمک بگیرید، می توانید بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی در آینده این کار را به راحتی و به طور کاملا قانونی انجام دهید.

در اینجا در نظر داریم شرایط و قوانین مرتبط با تغییر نام را شرح دهیم. همچنین بهترین وکیل تغییر نام در شیراز را معرفی خواهیم کرد. در صورتی که سوالات بیشتری در مورد تغییر نام دارید و مایلید بدانید که یک وکیل تغییر نام چگونه می تواند در انجام این کار به شما کمک کند، پیشنهاد می کنم با دفتر حقوقی غلام حسین خلیفه بهترین وکیل تغییر نام در شیراز تماس بگیرید. ایشان پس از آگاهی از شرایط و دلایل شما برای تغییر نام، بهترین و سریع ترین راه حل های قانونی تغییر نام را به شما پیشنهاد خواهند کرد.

بهترین وکیل شیراز
بهترین وکیل شیراز

معرفی بهترین وکیل تغییر نام در شیراز

تنظیم یک دادخواست برای تغییر نام می تواند یک روش کاملا ساده برای یک کارشناس حقوق خانواده باشد. با این حال، موکلی که مایل است نام خود را تغییر دهد باید اطلاعات کامل را در اختیار وکیل خود قرار دهد.

یکی از بهترین وکلایی تضمینی تغییر نام که می تواند در انجام تغییر هویت به شما کمک کند غلام حسین خلیفه است.

ایشان با آگاهی از کلیه مفاد قانونی مرتبط با تغییر نام و با تکیه بر سال ها دانش و تجربه خود در حل پرونده های حقوقی قادرند به شما کمک کنند تا نام خود را بدون ایجاد مشکل و طی کردن روند قانونی آن انجام دهید.

معمولا افرادی که برای تغییر نام خود به وکیل کارشناس تغییر نام مراجعه نمی کنند، برای دریافت مجوز تغییر نام خود با چالش های بسیاری روبرو می شوند. گاهی این افراد نمی دانند چگونه می توانند موانع قانونی این کار را برطرف کنند. این در حالی است که یک وکیل تغییر نام به خوبی می داند برای تغییر نام جدید باید به چه سازمانی مراجعه کنید. همچنین وکیل شما، در مورد شرایطی که سازمان مربوطه برای تغییر نام تعیین کرده است، آگاهی کافی دارد.

بدیهی است که هنگام انتخاب یک وکیل تغییر نام باید فردی را انتخاب کنید که دارای ویژگی ها و شاخص های یک وکیل با تجربه و با دانش کافی باشد که بتواند به شما در انجام این کار کمک کند.

به طور کلی، سازمان ثبت احوال، قوانین و شرایط ویژه ای را برای تغییر نام تعیین کرده است که باید کلیه این موارد را رعایت کنید.

در ادامه شرایط و قوانین تغییر نام را بیشتر توضیح خواهیم داد. در صورتی که این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید می توانید با فرایند تغییر نام آشنا شوید. اما در صورتی که همچنان سوالات بیشتری در ذهن خود دارید، می توانید با دفتر حقوقی غلام حسین خلیفه بهترین وکیل تضمینی تغییر نام در شیراز تماس بگیرید.

علاوه بر تغییر نام، خدمات حقوقی دیگری نیز در دفتر حقوقی غلام حسین خلیفه به شما ارائه می شود که در انتهای مقاله برخی از مهمترین خدمات حقوقی که می توانید با مراجعه به دفتر حقوقی ایشان دریافت کنید را به اختصار خواهیم آورد.

بهترین وکیل تضمینی تغییر نام
بهترین وکیل تضمینی تغییر نام

وکیل تغییر نام چگونه می تواند به شما در فرآیند تغییر نام کمک کند؟

همان طور که می دانید نام اولین چیزی است که شخصیت حقیقی و ویژگی های افراد را معرفی می کند. در بسیاری از کشور مانند ایران نام افراد دارای دو بخش است که به نام اسم کوچک و نام خانوادگی شناخته می شوند.

برخی از افراد به دلایل متعدد تصمیم می گیرند که نام خود را تغییر دهند، تغییر اسم کوچک یا نام خانوادگی به طور عمده با توجه به نامی که انتخاب می کنید می تواند شرایط متفاوتی داشته باشد. معمولا تغییر نام کوچک به این علت که در گروه فرعی نام نویسی قرار دارد، راحت تر انجام می شود. این بدان معنی است که تنها با انجام روند اداری ویژه ای که برای آن در نظر گرفته شده است می توانید اسم کوچک خود را تغییر دهید.

این در حالی است که تغییر نام خانوادگی به این دلیل که این نام نشانگر اصالت خانوادگی افراد است، دارای شرایط ویژه تری می باشد که لازم است کلیه شرایط آن رعایت شود. معمولا افراد می توانند برای تغییر نام و نام خانوادگی خود به اداره ثبت احوال و سامانه ابلاغ الکترونیک مراجعه کنند و روند اداری تغییر نام خود را طی نمایند، اما در صورتی که به هر دلیلی اداره ثبت احوال درخواست تغییر نام شما را رد کرد، ممکن است نتوانید گره کار خود را به راحتی بگشاید.

یک وکیل با تجربه می تواند به شما کمک کند تا گره قانونی خود را برطرف کنید و با رعایت اصول و قوانین مرتبط با تغییر نام، اداره ثبت احوال را مجاب نماید تا با تغییر نام شما موافقت نماید.

برای اینکه وکیل تغییر نام بتواند به شما برای تغییر نام، کمک کند لازم است که هر گونه اطلاعاتی که دادگاه مربوطه باید هنگام تصمیم گیری در مورد اعطای نام جدید شما در نظر بگیرد را در اختیار وکیل خود قرار دهید. به عنوان مثال در صورتی که قبلا جرمی مرتکب شده اید، باید وکیل خود را در مورد آن مطلع نمایید.

برای انجام این کار، ممکن است لازم باشد دادگاه را در مورد مسائلی مانند ورشکستگی و احکام مدنی که علیه شما و نام خانوادگی شما صادر شده است، مطلع کنید. علاوه بر این، دادگاه می خواهد بداند که آیا شما مدیون نفقه همسر یا فرزند خود هستید یا خیر.

درخواست و هزینه اندکی باید در دادگاه مدنی ارائه شود تا شخص بتواند نام خود را تغییر دهد. متقاضی باید توجیهی برای تغییر نام ارائه دهد. در صورتی که تغییر نام یا نام فرزندتان به دیگران آسیبی نرساند یا فریبنده نباشد، دادگاه معمولاً به درخواست شما موافقت می کند.

وکیل تضمینی تغییر نام
وکیل تضمینی تغییر نام

قوانین تغییر نام براساس قوانین کشور ایران

با توجه به قوانین تعیین شده برای تغییر نام توسط حکومت جمهوری اسلامی، افراد باید شرایط مربوط به تغییر نام را رعایت کنند که براساس شرایط قانونی اداره ثبت احوال تعیین شده است. با توجه به ماده 20 قانون ثبت احوال و تصبره های مرتبط با آن، در صورتی که فردی تصمیم دارد نام خود را تغییر دهد باید با مراجعه به اداره ثبت احوال، و ارائه کلیه مدارک شناسایی خود، همچنین پرداخت کلیه هزینه های مرتبط با آن، درخواست خود را مبنی بر تغییر نام ثبت کند. 

در صورتی که درخواست فرد برای تغییر نام با قوانین مدنی و حقوقی جمهوری اسلامی مغایرتی نداشته باشد معمولا درخواست این فرد، پذیرفته خواهد شد.

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، چنانچه تغییر نام دارای شرایط ویژه ای باشد، این دادگاه است که نسبت به صدور مجوز تغییر نام تصمیم خواهد گرفت.

بنابراین می توان گفت که در صورتی که درخواست فرد برای تغییر نام خود، با قوانین تعیین شده مغایرت داشته باشد، درخواست فرد توسط اداره ثبت احوال رد خواهد شد. از همین روی، بسیار مهم است که تغییر نام خود را براساس قوانین تعیین شده انجام دهید.

به هنگام تغییر نام، یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که باید نامی را انتخاب کنید که  متعارف باشد و بتوانید ثابت نمایید که افراد شما را به این نام می شناسند. باید توجه داشته باشید که هنگام انتخاب نام از برگزیدن نام های غیرمتعارف و اسامی که دارای الفاظ ناشایست هستند بپرهزید.

معمولا یک وکیل تغییر نام تضمینی با کلیه موارد و شرایط قانونی آشناست و می تواند به شما کمک کند تا یک نام مناسب با توجه به قوانین مدنی کشور ایران انتخاب کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد تغییر نام را می توانید از طریق تماس با دفتر حقوقی غلام حسین خلیفه در شیراز دریافت کنید. در ادامه سایر خدماتی که در دفتر حقوقی ایشان به شما شهروندان ارائه می شود را به اختصار خواهیم آورد.

سایر خدمات دفتر حقوقی و مشاوره ای غلام حسین خلیفه در شیراز

علاوه بر مشاوره و انجام فرآیند تغییر نام، در دفتر حقوقی غلام حسین خلیفه بهترین وکیل در شیراز خدماتی بسیاری به شهروندان ارائه می شود که برخی از مهمترین موارد عبارتند از:

  • وکالت در کلیه امور مرتبط با دعاوی ملکی، نظیر اختلافات حقوقی املاک، تنظیم سند مالکیت، اجاره نامه ها، قولنامه ها، تصرف عدوانی و خلع ید در استان فارس.
  • وکالت در دعاوی خانوادگی از جمله مسائل و مشکلات در رابطه با طلاق، مهریه، حقوق و انحصار وراثت.
  • وکالت در دعاوی اداری و حرفه ای، نظیر مسائل مرتبط با اختلافات سازمان های دولتی و غیر دولتی همچنین شهرداری شیراز.
  • وکالت در دعاوی بانکی و مالی، نظیر مسائل چک، سفته و اختلاس.
  • وکالت در انواع دعاوی کیفری، مانند مسائل مرتبط به کلاهبرداری، صدور چک، سرقت، جرائم مرتبط با مواد مخدر، تصادفات و غیره.

اکنون دلایل اهمیت استخدام یک وکیل طلاق با تجربه را توضیح خواهیم داد.

سخن پایانی

در این مقاله با برخی از مهمترین شرایط تغییر نام آشنا شدید، در صورتی که مایلید نام خود را به راحتی و کاملا قانونی تغییر دهید، با دفتر غلام حسین خلیفه بهترین وکیل تضمینی تغییر نام در شیراز تماس بگیرید. 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با مدیریت